Best of 2019

Idén már ötödik alkalommal írom meg az évértékelős blogbejegyzést, amiben a legjobb sütiket és élményeket gyűjtöm össze - csapjunk is a lecsóba, mutatom, milyen is volt a 2019-es év!


Top 5 sütemény szerintetek – amik a legtöbb oldalletöltést érték el 2019-ben

  • Az ötödik legolvasottabb bejegyzésem az idei évben a nagymamám puha és foszlós kalácsa volt, szerintem ugyan megérdemelte volna az első helyet, mégiscsak a nagymamám receptjéről van szó - de hát én elfogult vagyok, és igazából az is megdobogtatja a szívem, hogy ez a recept felkerült a best of listára 
  • A negyedik, amire a legtöbbet kattintottatok, a csupa gyümölcs gyümölcskenyér - hű, ez tényleg nagyon finom!
  • A harmadik a sorban az almás-kókuszos barfi, egy nagyon puha, finom illatos, indiai édesség, imádom!
  • A második legolvasottabb bejegyzés a blogon a szilvás-diós cobbler, ez a süti is megérdemelten lett dobogós 
  • És amire a legtöbbet kattintottatok, az egy decemberi recept, a szuperkrémes, lisztmentes citromos-mákos szelet. Ezzel a recepttel volt a legtöbb munkám az idén, 4-5 próbasütés után lett olyan, mint amit szerettem volna, de megérte, tényleg szuper lett! 

Top 5 sütemény szerintem – amik nekem a legkedvesebbek

  • Óriási felfedezés volt nekem idén, hogy a lamington (a.k.a. kókuszkocka) finom! :D Lehet, hogy ehhez hozzátartozik az is, hogy kissé változtattam a recepten, nálam a lamington triplán csokis lamington - megéri többet edzeni utána, hogy ledolgozzuk a tripla csokinyi plusz energiát, nagyon finom ;)
  • Nagy zabkeksz-rajongó lévén nem maradhat le a listámról az áfonyás zabkeksz, nem is értem, miért nem csináltam korábban ilyet ezelőtt :D
  • A harmadik kedvencem az a karamellás-földimogyorós kistorta, ami a Kifőztük magazin decemberi számába készült, a karamell-földimogyoró-csoki ízpárosítás nagyon jó ötlet volt
  • Nekem nagyon nagy kedvencem a dió-karamell-bacon brownie - hű, ez nagyon ütős lett! Lehet, hogy meglepőnek tartod a bacont egy süti tetején, de adj neki egy esélyt, a sós-édes párosítás nagyon izgi tud lenni, és ez a körítés tökéletes ehhez 
  • Az idei legnagyobb kedvencem pedig egy kistorta, amit anyukámnak készítettem anyák napjára: a mákos-citromos-epres kistorta, finom és csini egyszerre :)

Top 5 pozitív dolog, amit a blog adott nekem 2019-ben

  • Életem első workshopja :)
  • Életem második workshopja :D Na jó, nem is ez a lényeg, hanem hogy most már folyamatosan tartok workshopokat, és jövőre nagyon szuper tematikákkal fogok majd jönni! Legkésőbb február végéig összeáll majd a dolog, akkor hirdetem majd meg az új workshopokat. (Ha te is szeretnél tőlem sütni tanulni: a facebook oldalamon ide kattintva lehet majd látni az új alkalmakat, és a hírlevélben is mindig írni fogok majd az új workshopokról, ide kattintva tudsz rá feliratkozni.)
  • Decemberben megjelent rólam és a SweetHome blogról egy cikk a Vidék Íze magazinban! Annyira, de annyira örültem, mikor megkerestek a magazintól, nagyon nagy dolog ez nekem :)
  • Nem tudom, hogy jött ki, de ugyanebben az időben kerestek meg a Kifőztük online gasztromagazintól is, a decemberi számban megjelent hat receptem (ide kattintva tudjátok letölteni). És ami még ennél is jobb hír: az ezután következő számokban is jelennek majd meg recepteim :)
  • Új konyhám van :D (erről majd még írok...)

kekszes-ws.jpg A karácsonyi kekszes workshop csokis zabkekszei

 

Top 5 gasztroblogger problémám 2019-ben

  • 5 év után, a blog életében először elérkezett a pillanat, amikor egy kis hajszálat le kellett photoshopolnom egy sütifotóról... (Ez volt az - most már nem látszik, ugye? �) Hát, ezt is megértük... (Azért nem ünnepeltem nagyon.)
  • Szembesülnöm kellett azzal, hogy 7 dolgot nem lehet egyszerre fókuszba helyezni - októbertől karácsonyig olyan hajtás volt az életem, mint eddig még soha, totál lemerültek az akksijaim, karácsony óta szinte mást se csinálok, csak pihenek, és eléggé úgy érzem, hogy kéne még legalább két hét konstans alvás, de sajna nem lesz... Viszont: bármennyire is kimerítő volt az elmúlt 3 hónap, annyi, de annyi minden jó dolog történt ezalatt, semmit nem hagytam volna ki ebből a 3 hónapból - de ezekről már írtam fentebb is, a Vidék Íze magazin, a Kifőztük, workshopok... Sűrű volt, de nagyon jó :D 
  • Költöztem. Megint. Az elmúlt 3 évben harmadszor. (Egyébként ez az egyik dolog az előző pontban említett 7 közül; valamint ez jelenti az új konyhát is, amit egyébként egyre jobban szeretek.) A dolog árnyoldala, hogy egy költözéskor nemcsak én, de a blog is költözik, az összes cukrászeszközzel és fotózós tányérral együtt. Ne tudjátok meg, milyen súlya van egy porcelánnal teli doboznak... (Arról nem is beszélve, hogy mennyi időt vesz el a sütéstől és minden mástól a költözködés, pakolászás...)
  • Elküldtem életem első „Hoppá, kimaradt egy link az előző emailemből...” tárgyú hírlevelét (Ez részben a második pontban említett kimerültség eredménye - még november végén történt, és már ekkor ilyen szinten tartott a dolog, képzelhetitek, mi volt itt december második felére �)
  • Idén először nem sütöttem magamnak bejglit... :( Merthogy mikor? De nem volt vészes egyébként, nővéreméknél és nagynénéméknél is ettem bejglit a karácsonyi bulin, itthon pedig pihentem bejglisütés helyett (és csináltam kuglófot, az gyorsabban megvan, és ez is elég jól adta a karácsonyi hangulatot �)

Hát, ha csak röviden nézzük a lényeget, ezek történtek idén a SweetHome blog háza táján :) A jövő évről pedig: ha csak a fele teljesül annak, amiket tervezek, akkor is nagyon szuper lesz! :D

Legyen a 2020-as évetek (és a következő évtizedetek �) nagyon-nagyon jó, még annál is jobb, mint amilyennek tervezitek! ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://sweethomebakes.blog.hu/api/trackback/id/tr1116264326

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Rólam...

profil_2021_1.jpg

Egy Budapestre költözött, vidéken felnőtt leányzó vagyok, aki lehet, hogy egy kicsit pályát tévesztett, mert bár kicsi gyermekkora óta a Nagymamája konyhájában csodálta a torták, fánkok és derelyék elkészítésének csodás folyamatát, valahogy mégis mérnök lett belőle. Legalábbis először.

Aztán ahogy jöttek a sikerek, rájöttem, hogy az én utam más. Azóta már cukrász is vagyok :) 

A bővebb sztorit ide kattintva olvashatod!

Facebook-on is megtalálsz

Kövess Instagramon is!

Rövidítések

  • ek. - evőkanál
  • tk. - teáskanál
  • mk. - mokkáskanál
  • cs. - csomag

Címkefelhő

áfonya (3) alma (19) aquafaba (1) árpa (1) aszalt barack (1) aszalt gyümölcs (7) babapiskóta (2) bacon (2) banán (4) barack (5) bazsalikom (2) bodza (1) bors (2) burgonya (1) búzacsíra (1) citrom (11) cseresznye (1) csokoládé (63) datolya (3) dió (15) earl grey (1) édesburgonya (1) élesztő (10) eper (10) eritrit (1) fagyi (6) fahéj (40) fehér csokoládé (14) feta (3) fokhagyma (2) földimogyoró (21) füge (3) fűszeres (33) gabona (2) ganache (1) gasztroajándék (26) gesztenye (1) goji (1) görög joghurt (2) graham liszt (2) gyömbér (18) gyümölcs (69) hagyma (2) hús (1) húsvét (15) joghurt (11) kakaó (17) kandírozott narancshéj (2) karácsony (69) karamell (14) kardamom (7) kávé (2) kefir (2) keksz (14) kókusz (5) konyak (2) körte (4) kovász (1) krémsajt/mascarpone (32) lekvár (2) levendula (1) likőr (1) magvak (2) mák (11) málna (3) mandula (1) marcipán (1) mazsola (16) meggy (8) méz (8) mézeskalács (6) mikrozöld (3) mogyoró (9) mogyoróvaj (1) mustár (1) müzli (3) napraforgó (2) narancs (8) nektarin (1) nyár (62) Nyereményjáték (1) ősz (64) pesto (1) petrezselyem (2) pezsgő (1) pisztácia (2) rebarbara (3) répa (1) ribizli (5) ricotta (6) rizs (2) ropi (1) rozs (2) rum (3) sajt (4) (1) spárga (1) sűrített tej (1) sütőtök (5) szegfűszeg (10) szerecsendió (9) szilva (3) szilveszter (2) tápióka (1) tavasz (33) tej (34) tejföl (13) tejszín (24) tél (84) teljes kiőrlésű liszt (5) tojás (31) tojásfehérje (2) tökmag (1) tonka (1) turmixok (2) túró (17) ünnep (20) vaj (1) vanília (40) video (1) vörösáfonya (7) zab (30) zöldség (1) smoothie-k (1)

Legújabb kommentek

  • SweetHome Bakes: @LanguageLover: De jó ezt hallani, örülök, hogy tetszik! Köszönöm a visszajelzést (2021.10.24. 16:39) Sütőtökös brownie
  • Bojtošová Mária: Isteni finom ez a torta, kettőt készitettem egyszerre. Egyet a családnak, egyet a kollégáknak. Min... (2020.08.24. 21:32) Almás csokitorta sós mogyorós karamellel
  • SweetHome: Ez igazából ízlés kérdése, ezt a brownie-t egy kicsit édesebbre készítettem, ezért van benne 200 g... (2018.05.07. 14:10) Ronda, de finom: Fűszeres boci brownie

Szerzői jog

Az oldalon található bejegyzések (a szövegek és a képek is) szerzői jogi védelem alatt állnak.

Bármilyen tartalmat szeretnél leközölni a blogomról, előzetesen keress meg emailben: SweetHomeBakes.Bp@gmail.com

Ha csak a receptet szeretnéd megosztani valakivel, kérlek, a bejegyzés linkjét küldd át/oszd meg! Köszönöm! :)

süti beállítások módosítása